sobota, 25 czerwca 2016

THE COURTSHIP BOOK TAG ♥

THE COURTSHIP BOOK TAG ♥♥♥







1. ZAUWAŻENIE-książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę. 

"Magonia" Marii  Headley


No tu chyba nie trzeba niczego dodawać, wystarczy spojrzeć...









2. PIERWSZE WRAŻENIE-książka, którą kupiłeś ze względu na opis.

"Panika" Lauren Oliver
(recenzja <klik> ) 

[...] Wyobraź sobie grę, w której każdy musi podjąć śmiertelne ryzyko, by wygrać wielką nagrodę – przepustkę do lepszego życia.
Ta gra to Panika. Nikt nie wie, kim są sędziowie, którzy wymyślają zadania i czuwają nad przebiegiem rywalizacji. Uczestnicy zostają zmuszeni do przesunięcia własnych granic, do wyjścia poza strefę bezpieczeństwa, do stawienia czoła najgłębszym lękom.

Dziewczyna ma na imię Heather. Od zawsze pogardzała grającymi w Panikę. Ale kiedy jej chłopak odchodzi do innej, pełna wściekłości, bólu i rozpaczy zmienia swoje podejście i decyduje się przystąpić do rywalizacji. Nigdy nie spodziewała się, że to zrobi. Aż do tego lata.
Czy masz odwagę poznać jej historię?






3. SŁODKIE ROZMÓWKI-książka z niesamowitym stylem pisania.


"Oddam ci słońce" Jandy Nelson

Jandy Nelson pisze pięknym, artystycznym, ozdobnym językiem. W świetny sposób wplata do powieści złote myśli, zjawiskowo czyta się wszelkiego rodzaju opisy. "Oddam ci słońce" to książka, która właśnie dzięki fenomenalnemu stylowi Jandy Nelson chwyta czytelnika za serducho, gdyż słownictwo w powieści jest bogate, wyszukane i niesamowicie barwne.





4. PIERWSZA RANDKA-pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.


"Szklany tron" Sary J. Mass
(niedługo recenzja, więc wtedy dowiecie się, dlaczego tak bardzo porwała mnie powieść pani Mass)







5. NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE-książka, przy której przetrwałam noc.


"Lek na śmierć" James'a Dashnera
Jest to ostatni tom trylogii "Więzień labiryntu". Cała seria była arcymistrzowska i jest ona jedną z najlepszych powieści dystopicznych. 
Link do recenzji-<klik>





6. ZAWSZE W MYŚLACH-książka, o której nie mogę przestać myśleć.


"Kochani dlaczego się poddaliście?" Avy Dellairy 
(recenzja <klik> )







7. KONTAKT FIZYCZNY-książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.


W zasadzie to cała seria książek: "Harry Potter..." J.K.Rowling

Chyba nie muszę pisać dlaczego. Te książki uczą pięknych i ważnych, a niestety w dzisiejszych czasach zaniedbywanych i zapominanych wartości. A do tego wprowadzają do życia czytelnika miłość i magię.





8. SPOTKANIE Z RODZICAMI-książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.

"Love, Rosie" Cecelii Ahern
(recenzja <klik> )






9. MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI-książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.

"Trzy metry nad niebem" Federico Moccia 

Moja pierwsza książka młodzieżowa, od której rozpoczęłam przygodę z czytaniem (choć nie do końca, ale to jest  dłuższy i skomplikowany temat na inny post), i którą pokochałam całą sobą. Żyłam nią, wypisywałam z niej cytaty, zawsze miałam ją w myślach i polecałam każdemu kogo tylko spotkałam. Nawet filmu nie oglądnęłam, gdyż nie chciałam popsuć sobie mojego wyobrażenia.






10. DZIELIMY SIĘ MIŁOŚCIĄ-kogo taguję?

Taguję:

Dominikę z bloga "Książki moją miłością"
oraz Olę z bloga "Zaczytana Iadala" ♥




 Dziewczyny liczę na to, że zobaczę tag w Waszym wykonaniu ☻

Dziękuję Wszystkim, którzy dotrwali do końca ☺ Zostawcie po sobie jakiś znak ;)

Jutro lub w poniedziałek pojawi się recenzja "Szklanego tronu"

Jak tam koniec roku? Jakieś plany na wakacje? ☺ :*

Wszystkim życzę miłego dnia i udanego wypoczynku ♥


~Jęcząca Marta

9 komentarzy :

  1. Witam :) właśnie trafiłam na twojego bloga i widzę że dopiero zaczynasz, to tak jak ja :) Bardzo rozbawił mnie tytuł bloga, myśle że będę tu częściej zaglądać :) Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Bardzo się cieszę :D Również będę zaglądać na Twojego bloga :D Dziękuję i również życzę powodzenia!

      Usuń
  2. ,,Lek na śmierć'' nawet nie wiesz ile ja tego szukałam :")! W każdej internetowej księgarni ten tytuł był wyprzedany, ale w końcu znalazłam i teraz z niecierpliwieniem czekam na przesyłkę. Obserwuje kochana♥!
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie dodałaś takiego gadżetu jak obserwatorzy, byłoby mi łatwiej śledzić twojego bloga ;)

      Usuń
    2. Kiedy dostaniesz przesyłkę czytaj jak najprędzej :D Zastanawiałam się właśnie nad kontem w Google+ i może kiedyś założę. Niemniej jednak miło mi będzie, jeśli zaglądniesz do mnie od czasu do czasu ;)

      Usuń
  3. dziękuję za nominację na pewno wkrótce pojawi się post z tagiem na moim blogu pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i czekam z niecierpliwością :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Widzę, że mamy mnóstwo wspólnego..😍 genialny Tag..

    http://paulabookfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń