czwartek, 14 lipca 2016

POCZUJ LATO BOOK TAG

Dawno na blogu nie było żadnego TAG-u, a od dłuższego czasu planowałam jakiś zrobić.
Zostałam jednak nominowana przez Olę z bloga "Zaczytana Iadala" do  Poczuj Lato Book Tag, więc Olu-bardzo Ci dziękuję. Przejdźmy zatem do pytań:









1. KSIĄŻKA LUB SERIA, KTÓRĄ CHCESZ PRZECZYTAĆ W WAKACJE: 




W te wakacje planuję skończyć serię "Szklany tron". Pierwszy tom jest już za mną-recenzja-<klik>-i był on naprawdę fantastyczny, więc muszę sięgnąć po trzy następne-nie mogę się już doczekać. Więcej książek i serii, które chce przeczytać w wakacje znajdziecie w moich czytelniczych planach na wakacje



2. KSIĄŻKA Z ŻÓŁTĄ LUB NIEBIESKĄ OKŁADKĄ:


Nie wiem, czy dobrze interpretuję zagadnienie-ja wskażę tu książki o danym kolorze, które znajdują się na mojej półce, a więc:






3. TWÓJ PLAŻOWY MUST HAVE:

Bardzo długo się zastanawiałam i stwierdziłam, że "Trzy metry nad niebem" Federico Moccia będzie idealne ♥








4. KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ, KTÓRA KOJARZY CI SIĘ Z WAKACJAMI:











5. POWIEŚĆ, KTÓRA WYWOŁAŁA U CIEBIE SŁONECZNY UŚMIECH:

Nic innego w tej chwili nie przychodzi mi do głowy oprócz "Percy'ego Jacksona i bogów olimpijskich". Może nie był to znowu "słoneczny uśmiech", ale przyznać muszę, że podczas lektury tych książek parę razy się uśmiechnęłam.







6. KSIĄŻKA, PRZEZ KTÓRĄ WYLAŁEŚ MORZE ŁEZ:
Przy tego typu pytaniach zawsze odpowiedzią będzie tylko jedna książka (no chyba, że znajdę innego "wyciskacza łez") i jest to:







7. NAJLEPSZA IMPREZA W KSIĄŻCE, CZYLI TAKA, W KTÓREJ CHCIAŁBYŚ UCZESTNICZYĆ:

Hmmm...? Impreza u Magnusa? Nie-za duże ryzyko, że zamienię się w szczura.
A może przyjęci u Snowa w Kapitolu...? Tyle wspaniałego jedzenia, piękne kostiumy i....sztuczni ludzie...
Bal bożonarodzeniowy w Hogwarcie.!! To jest to! Mmmm już czuję ten klimat ♥






8. POWIEŚĆ Z HISTORIĄ ŁATWĄ JAK JAZDA NA ROWERZE:





Kto czytał mojego posta "Zapomniane historie"-<klik> ten wie, jakie mam zdanie na temat tych książek, więc zostawię to już bez komentarza...



9. POWIEŚĆ, DO KTÓREJ MUSIAŁEŚ DOJRZEĆ JAK KWIAT:









A więc tak prezentuje się "Poczuj lato book tag" w moim wykonaniu. Mam nadzieję, że odpowiedzi Wam się podobały. Wszystkich chętnych zachęcam do zrobienia tag-u na swoim blogu, bo dzisiaj nikogo nie nominuję. Podajcie linki w komentarzach, z chęcią zajrzę. Miłego dnia ♥♥



~Jęcząca Marta

11 komentarzy :

  1. Część książek czytałam, części nie. Zgadzam się z tobą co do książek Gayle Forman. Zapraszam do mnie zuzuulu.blogspot.com oraz przyjacielksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś kto podziela moje zdanie co do Forman. Na pewno zajrzę na blogi ;)

      Usuń
  2. Piękne wydanie Harry'ego Pottera. Jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda-jest cudowne! To tzw. "wydanie dla dorosłych", <3

      Usuń
  3. Również byłam zachwycona pierwszym tomem "Szklanego tronu", jednakże drugi nie był już tak świetny, nawet trochę mnie przynudził. Mam nadzieję, że Tobie jednak przypadną do gustu wszystkie części tej bestsellerowej serii :)
    I nawet nie waż mi się przypominać o Harrym! Jutro pierwsza część Insygni na TVNie, jak dobrze, że w niej nie ma tyle śmierci, co w drugiej... już na Syriuszu ryczałam jak nie wiem, okropnie boję się ostatniego filmu :(
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Nowicjuszki"! pattbooks.blogspot.com
    Ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że "Szklany tron" z każdym kolejnym tomem jest coraz lepszy, więc nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo chyba bym padła z rozpaczy. Zapomniałam, że to już dziś "Insygnia..". Również pozdrawiam ;) Z chęcią przeczytam i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, a ja uwielbiam książki Gayle Forman :D Niby są takie przewidywalne i momentami faktycznie nużące, ale mi się jednak podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nadal nie mogę nigdzie (czyt. w bibliotece) dostać Szklanego Tronu :/ A kusi mnie już od dłuższego czasu :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz możliwość zarezerwuj sobie zanim ktoś inny znowu ją wypożyczy. Ta historia zasługuje na to, aby poznało ją jak najwięcej osób :)

      Usuń
  7. O tak! Uczty w Hogwarcie - to by było coś! :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi. Powieści z ostatniego punktu nie znałam :P
    Pozdrawiam!
    marcepanowe recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zachęcam do czytania "powieści z ostatniego punktu" :D Również pozdrawiam!

      Usuń