czwartek, 30 marca 2017

KONKURS! 🎁 URODZINKI! 🎉 PODZIĘKOWANIA!





Dzień dobry, kochani! 💖


Jak już z pewnością zdążyliście się zorientować po tytule posta, blog obchodzi dziś swoje pierwsze urodziny! Po wielu trudach, chwilach zwątpienia, wyrzeczeniach i nieprzespanych nocach mam przyjemność ogłosić, że nadal tu jestem, nigdzie się nie wybieram i będę kontynuować moją przygodę z blogowaniem.


Mogłabym Wam tu teraz przytoczyć całą moją historię związaną z blogiem, pisaniem i książkami, ale powiedzmy to sobie szczerze: ani mi się nie chce o tym wszystkim opowiadać, zwłaszcza, że wspominałam już niejednokrotnie o tym w LBA i nawet chyba w podsumowaniu roku 2016, ani Wam nie chce się o tym czytać. Także bez zbędnego przedłużania przejdźmy do...podziękowań!! ^.^



Na początku chciałabym bardzo podziękować całej książkowej blogosferze za tak ciepłe i przyjazne przyjęcie, za danie mi szansy na wykazanie się i za docenienie mojej pracy. Cholernie bałam się zakładać bloga, bo nie wiedziałam, jak to wszystko funkcjonuje, jak działa sam blogger, czy się w tym odnajdę, czy będę potrafiła poświęcić się czemuś na dłuższy okres czasu. I jak na razie jestem tutaj, blog ma się całkiem dobrze, nie było tak strasznie, jak się spodziewałam i stwierdzam z wielką radością, że kocham to robić-pisać o książkach.




Dziękuję również wszystkim, którym spodobała się moja praca, którzy docenili trud włożony w pisanie recenzji i którzy postanowili zostać tu ze mną na dłużej, klikając gadżet obserwatorów.
Dziękuje także za ponad 9 000 wyświetleń!! To istny miód na moje serducho!! 
Są również pewne dwie osoby z blogosfery, którym pragnę gorąco podziękować i posłać największego na świecie całusa. Osoby, dzięki którym nie czułam się tutaj obco, które tak jakby przygarnęły mnie pod swoje skrzydła, dając mi poczucie, że robię coś dobrze i że nie powinnam z tym kończyć. Osoby, które niejednokrotnie sprawiły, że śmiałam się do ekranu jak bury osioł i które potrafiły wywołać uśmiech na mojej twarzy. Osoby, które sprawiały, że pozbywałam się wszelkich wątpliwości i po prostu działałam. Osoby, które pokazały mi, że trzeba mieć dystans i do siebie, i do świata. Kasia, Ula dziękuję! Jesteście wspaniałe! 💖💖
Dziękuję również mojej parabatai za to, że nieraz ratowała mi tyłek, poświęcając swój czas na zrobienie zdjęć do recenzji. Kocham Cię! 💖



Myślę, że tym optymistycznym akcentem przejdziemy do jeszcze bardziej optymistycznego akcentu, jakim jest konkurs!!



Moi kochani, do zgarnięcia jest całkiem nowy, nieużywany, nieczytany egzemplarz książki 
J.K. Rowling "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" (scenariusz)! 



Co trzeba zrobić, aby mieć szansę na wygarnie książki? Reguły są banalne: musicie być obserwatorami tego bloga i odpowiedzieć w komentarzu pod tym postem na pytanie konkursowe: "Dlaczego słowa mają moc zmieniania ludzi?".



Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako: (...)
Odpowiedź na pytanie konkursowe: (...)


Liczę na Waszą kreatywność i pomysłowość. Popuśćcie wodze fantazji i piszcie. Konkurs trwa od 30.03.2017 r. do 09.04.2017 r. Ze wszystkich odpowiedzi wybiorę jedną, moim zdaniem najciekawszą i wyniki ogłoszę w przeciągu trzech dni. W konkursie musi wziąć udział minimum trzydzieści osób, więc zapraszajcie znajomych do zabawy! Powodzenia! 


Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jestem ja-właścicielka bloga "Słowa mają moc zmieniania ludzi.
2. W konkursie musi wziąć udział minimum 30 osób, inaczej konkurs nie odbędzie się.
3. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" J. K. Rowling.
4. Aby mieć szansę na wygarnie książki trzeba spełnić warunki podane w poście.
5. Za wysyłkę (koszty) nagrody odpowiadam ja-właścicielka bloga "Słowa mają moc zmieniania ludzi".
6. Nie wysyłam nagrody za granicę-uczestnik konkursu musi posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski!
7. Konkurs trwa od 30.03.17 r. do 10.04.17 r. 
8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na blogu "Słowa mają moc zmieniania ludzi".
9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu


~Marta

28 komentarzy :

  1. W konkursie wezmę udział później, bo teraz jakoś nie mam głowy kurde xDDD
    Kochana gratuluję Ci roku blogowania ! <3 Już Ci mówiłam, że po takim czasie masz lepsze wyniki, niż ja miałam, więc trzymam kciuki za to, że mnie prześcigniesz w najbliższym czasie i coś czuję, że tak bedzie :*
    Nawet nie wiesz jak się chichrałam, gdy po raz pierwszy odpisałaś na mój komentarz, a ja miałam przyjemność go przeczytać <3
    Kochana, kolejnego roku i jeszcze następnego i jeszcze, jeszcze!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję Ci Kasiu za życzenia <3 <3
      O bez przesady, aż tak dobrze to mi nie idzie :D
      Hahahahahaha :D I te wspomnienia *.* Od tamtego czasu moja forma w pisaniu komentarzy znacznie spadła :(

      Buziaki :* Ściskam mocno!

      Usuń
  2. Obserwuję jako: kinga3344
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najlepszym dowodem na to, że słowa potrafią zmieniać ludzi są książki i właśnie takie wytrwałe i pozytywne blogi jak Twój. Dzięki czytelnictwu ja również tak jak Ty nabrałam odwagi, pewności siebie oraz chęci do uczestnictwa w strefie blogosfery. Twój blog niesamowicie motywuje do działania, a zmiana z normalnego kanapowca tylko czytającego książki ,na aktywnie działającą mnie (i innych) to najlepsze efekty zmian DZIĘKI SŁOWOM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odpowiedź i za wzięcie udziału w konkursie <3
      Post dotyczący "wyników" (raczej smutnych wiadomości) jest już na blogu.

      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Gratuluję z całego serca! Życzę miliona obserwatorów i tryliona wyświetleń i oczywiście jeszcze wiele rocznic do świętowania <3
    W konkursie udziału niestety nie biorę, bo mam tą książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje roczka blogaaa! Oby było więcej lat <3 i więcej czytelników!
    Chętnie wzięłabym udział w konkursie, ale niedawno nabyłam już "Fantastyczne zwierzęta"! Dlatego też życzę innym powodzenia c:
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!! <3
      Mam nadzieję, że tych lat będzie sporo.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratuluję roku bloga! I cieszę się, że jesteś zadowolona, najważniejsze, że lubisz do nas pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ!! <3

      Ja również bardzo się cieszę z mojej wytrwałości i zaangażowania :D
      Kocham do Was pisać! :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Nie wezmę udziału w konkursie, bo nie za bardzo przepadam za światem Harrego Pottera, ale gratuluję Ci kochana roczku na blogu! :* Mam nadzieję, że będziesz tutaj przez kolejne 2615165 lat i dalej będziesz pisała tak cudowne posty!
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i bardzo dziękuję! <3
      Myślę, że moje ciało nie wytrzyma aż tak długo, ale choćbym miała pisać ręką kościotrupa, to będę! :D

      Buziaki ♥

      Usuń
  7. Powodzenia dla wszystkich <3! O i dziękuję, że na pasku bloga masz konkurs mój <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie masz za co dziękować <3

      Buziaki :*

      Usuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Sunny Snowflake
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Od zawsze przeznaczone nam było mówić. Zaczynając od ewolucji, w której prostsze formy komunikacji zmieniły się w coraz bardziej wyszukane. Kończąc na małym dziecku, u którego pierwsze słowo jest zapamiętywane na zawsze i oznaczone łzami wzruszenia rodziców. Jest to nasza forma wpływania na wszystko dookoła. To utwory literackie kształtowały epoki. Nawet wielcy dyktatorzy dochodzili do wszystkiego poprzez mowy, prace pisane, komunikację z ludźmi. Jednak czemu mają taką moc. Słowa to coś, co nas łączy. Chcemy słuchać i być słuchani. Poznawać innych i być poznawani. To właśnie wielka moc słów. Dają nam wyrażać siebie, ale też poznawać innych. I zmieniać się pod czyimś słowem - dobrym i złym. Bo człowiek się zmienia, ewoluuje, tak jak komunikujące się zwierzęta, jak dorastające dziecko - a wszystko to dzięki słowom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za udział w konkursie! <3
      Informacje o jego zakończeniu już na blogu.

      Buziaki :*

      Usuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Paulina :P
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Mówi się, że słowo ma wielką moc i jest to prawda. To słowa nas budują, ranią, uszczęśliwiają... Niosą ze sobą zarówno pociechę, jak i ból i smutek. Czy wyobrażacie sobie świat bez słów? Ja nie. Nie porozumiewalibyśmy się wtedy ze sobą za pomocą słów, nie było by druku, więc i książek nie było, w Internecie też nic byśmy nie przeczytali, bo nie było by słów. Może wtedy świat opisywalibyśmy za pomocą obrazków? Ale bez słów świat byłby bardzo nudny i szary, to pewne. Dzięki słowom rozmawiamy z innymi, możemy się wspierać nawzajem, śmiać i płakać. Dzięki nim łatwiej jest nam opisać nasze emocje, uczucia. Dzięki nim możemy słuchać ulubionych zespołów i widzieć w słowach piosenki głębszy sens, co w sumie też nam pomaga w trudniejszych chwilach. Dzięki słowom kogoś możemy się zmieniać - na lepsze lub na gorsze, słowami budujemy relację z innymi osobami, bo przecież nikt nie chce być samotny. Potrzebujemy słów by żyć i czerpać z niego radość. I w końcu jak świat by wyglądał bez naszych ukochanych książek? No jak? Beznadziejnie! ;) Dzięki słowom możemy stać się pewniejsi siebie, możemy dosłownie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serduszka za udział w konkursie i kreatywność <3
      Smutna informacja o "wynikach" już na blogu.

      Pozdrawiam!! :*

      Usuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Sylwia Waligóra
    Słowa mają moc zmieniania ludzi, ponieważ są jedyną "rzeczą" we wszechświecie, której nie da się cofnąć, wymazać, zatrzeć. Słowa pozostają z nami na zawsze drążąc skałę ludzkich serc i umysłów! Przawdę tę zawarł Perfekt w jednym ze swych szlagierów "...nie można mocą żadną wykrzyczanych cofnąć słów... " Słowo jest niczym płynna materia wciąż krążąca w naszym mentalnym krwioobiegu - napędza nasze myślenie i nie ustaje nigdy! Dlatego słowa są katalizatorem wszelkich zmian ludzkiej psychiki, uczuć, zachowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odpowiedź i udział w konkursie <3
      Nawet nie wiesz, ile ten komentarz dla mnie znaczył.
      Informacja o zakończeniu konkursu już na blogu.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Paulina Czajka
    Słowa mają niewyobrażalną moc. Wydaje mi się, że słowa są tak potężne, gdyż wymagają naszej uwagi. Nie da się zrozumieć słów, bez ich dokładnego
    przeczytania. Nie da się także ich tylko słyszeć, trzeba także ich słuchać. Słowami możemy wyrazić wszystko. Wszystkie nasze emocje, marzenia, cele, pragnienia.
    Absolutnie, absolutnie wszystko. Jest sytuacja. Człowiek ma wielkie pragnienie. Marzy o czymś, jednak nie robi nic by to osiągnąć. Wszystko się jednak zmienia, gdy wypowie
    swoje pragnienie na głos. Dodaje mu to motywacji, pewnego rodzaju siły. Już zdaje sobie sprawę, że on praktycznie tego pragnie. Bez słów, możemy tylko domyślać się pewnych rzeczy.
    Słowa są po prostu najbardziej znaczącym potwierdzeniem ich. To dlatego słowa nas zmieniają. Bo zdajemy sobie sprawę, z tego, że jeżeli wypowiemy coś na głos to będzie oznaczało, że
    jesteśmy na tyle gotowi, by tą zmianę podjąć. Jeżeli jesteśmy na tyle odważni by je wypowiedzieć, to jesteśmy także na tyle odważni by się zmienić :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za udział w konkursie! <3 Piękna odpowiedź! *.*
      Informacja o "wynikach" już na blogu.

      Dziękuję za życzenia, pozdrawiam!

      Usuń
  12. Gratuluję rocznicy :) Pół roku temu sama ją przeżyłam, tę pierwszą, więc wiem jaka to radość!
    Odnośnie konkursu, chętnie spróbuję swoich sił.

    Obserwuję jako: Śnieżynka
    Odpowiedź na pytanie: Słowa to droga, jaką obraliśmy sobie, żeby móc się komunikować, przekazywać informację i uczyć kolejne pokolenia. Nasz umysł wyobrażam sobie czasem jak zamknięty pokój, w którym litery wirują jak w tornadzie. Te litery układają się w słowa, słowa w całe zdania. A zdania sprawiają, że przesłanie które niosą ze sobą, wbija się w nasz mózg, głęboko wewnątrz naszego człowieczeństwa. Dzięki temu człowiek myśli, a potem działa. W zależności od tego, co przebija otoczkę naszego mózgu, co się tam do środka dostanie, taką drogą człowiek zaczyna iść. Ku zmianie. Bez słów nie ma zmian, bo słowa nazywają to, co gdzieś tam wokół nas krąży. Bez nazwania tego, trudno cokolwiek zdziałać, bo przypomina to sytuację ze znanego powiedzenia: gdzieś dzwonią, tylko nie wiadomo, w którym kościele.
    Słowa mają taką moc, jaką sami im nadajemy. Takie znaczenie, jakie pozwalamy im mieć. Gdy słowa zagrają wspólną melodię z naszym umysłem- zmiana jest mocna!

    Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów i radości w kolejnym roku blogowania :)
    Śnieżynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :*

      Dziękuję również z całego serduszka za udział w konkursie, poświęcenie swojego czasu i kreatywność! <3
      Informacja o zakończeniu konkursu już na blogu.

      Pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
  13. Gratuluję Martuś roczka i życzę Ci wytrwałości, bo czasami ten natłok obowiązków sprawia, że nie mamy czasu na tą przyjemność jaką jest blogowanie :(
    Dużo dobrych ksiażek do zrecenzowania! :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję <3
      O tak, to szczera prawda. Za niedługo na szczęście święta, więc i zaległości będzie można nadrobić.

      Buziaki :*

      Usuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Kremciowata
    Odpowiedź na pytanie: Muszę przyznać, że dałaś bardzo trudne pytanie :P Już miałam wcześniej na nie odpowiedzieć, jednak nic nie mogłam wymyślić, dlatego pomyślałam, że muszę to przemyśleć...i o tym zapomniałam xD Ja i myślenie to nie jest dobry pomysł xD (I have a Magda I have a myślenie ugh error 404 xDDD) Dlatego teraz pójdziemy na żywioł.
    Słowa to bardzo potężna broń. W książkach mamy ich różne rodzaje...pięści, karabiny, miecze jednak mimo to zawsze słowa potrafiły ranić najbardziej. Ostre słowa potrafią przeciąć nawet najtwardsze serce. Zwykła rana czy siniaki do wesela się zagoją, jednak zraniona dusza na zawsze może pozostać ranna. Każdy z nas ma szansę, jeśli ją zmarnuje może jej nigdy nie odzyskać. Nieraz gdy ktoś nas zrani potrafimy mu wybaczyć, jednak gdzieś w głębi serca zawsze będziemy to pamiętać. Bo to często przez zwykłe słowa zamykaliśmy się w sobie i płakaliśmy najmocniej.

    "Słowami też można zranić, nawet silniej niż pięścią"

    Jednak słowa nie sprawiają jedynie, że cierpimy. Kiedyś słyszałam o eksperymencie przeprowadzonym przez jednego fotografa. Zrobił zdjęcia przed i po wypowiedzeniu dwóch słów: "Jesteś piękna/piękny". Ludzie uśmiechający się wcześniej z przymusem lub ze smutną miną nagle odżyli. Na ich twarzy pojawił się pełny uśmiech, a ich oczy błyszczały.
    Każdy człowiek ma na nas wpływ. Zarówno ten dobry jak i zły. Nieraz będąc w depresji wystarczy, ze usłyszymy jakieś mądre słowa, które podnoszą nas na duchu.
    Do tej pory pisałam o słowie mówionym, ale nie wolno zapominać też o słowie pisanym. Czasem przed pójściem spać lubię poczytać cytaty. I to zaskakujące jak dzięki nim potrafi zmienić się mój nastrój. Nieraz po przeczytaniu jakiegoś smutnego zdania łzy lecą mi strumieniami, a potem nie mogę zasnąć godzinami bo myślę...po przeczytaniu jednego smutnego zdania o misiu nagle rozmyślam o całym moim życiu. Fascynujące jak takie błahe rzeczy mogą na nas wpłynąć.

    "Ludzie nie płaczą dlatego, że są słabi. płaczą, bo byli silni za długo"

    Słowa-taki błahy wyraz, a tyle może. Nieraz nie dostrzegamy tych najmniejszych rzeczy, jednak to w nich tkwi największa siła.

    Gratuluję roku blogowania!!! Oby następny rok był jeszcze lepszy <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serduszka za udział w konkursie i poświęcony czas. Nawet jeśli poszłaś na żywioł, to wyszło Ci to wspaniale! <3
      Pięknie wplecione cytaty i świetna odpowiedź! ^.^

      Smutna informacja o zakończeniu konkursu już na blogu.

      Buziaki :*

      Usuń