sobota, 3 czerwca 2017

Dużo nowych książek+filmik=podsumowanie wiosny 🌼🌼





Dzień dobry wszystkim! Przychodzę dziś do Was z podsumowaniem wiosny! Mam trochę książek do pokazania, kilka słów do powiedzenia, więc zaczynajmy!

Na początek książki, które udało mi się przeczytać w przeciągu trzech wiosennych miesięcy: marca, kwietnia i maja. Jest ich aż 17! 


1. "Dwór mgieł i furii" Sarah J. Maas. 

Recenzja ukazała się na blogu, więc nie ma się co rozgadywać. Po prostu zachęcam do jej przeczytania-<klik>





2. "Jeden dzień" David Nicholls

Książka absolutnie genialna, głęboka i poruszająca. Również zachęcam do przeczytania recenzji-<klik>




3. "Kasacja" Remigiusz Mróz

Wiecie jak bardzo kocham książki pana Mroza i "Kasacja" również przypadła mi do gustu. Mistrzowski humor, świetnie wykreowani bohaterowie i jak zawsze zaskakujące zakończenie. Recenzja-<klik>




4. "Dywizjon 303" Arkady Fiedler 

Jak się zapewne domyślacie "Dywizjon 303" był moją lekturą. Książka bardzo mi się podobała i nie mam nic więcej do dodania (chyba, że coś więcej chcecie wiedzieć, wtedy pytajcie ;) )




5."Ja, diablica" Katarzyna Berenika-Miszczuk

Ponarzekałam w recenzji w ilości hurtowej, więc po prostu odsyłam Was tu-<klik>




6. "Zabójczyni" Sarah J. Maas

Udany powrót do świata Zabójczyni-Celaeny Sardothien. Książka ta przypomniała mi, za co kocham twórczość autorki i pozwoliła po raz kolejny przeżyć niesamowite przygody. Recenzja-<klik>





7-13 Seria "Harry Potter" J.K. Rowling

Magiczny, wspaniały i niezapomniany powrót do świata "Harry'ego Pottera". Jak zawsze podczas czytania tych książek bawiłam się znakomicie. Wiecie, że kocham tę serię (na pewno wiedzą to wszyscy ci, którzy są tu ze mną od początku i kojarzą starą nazwę bloga) i że polecam ją każdemu z całego serducha!




14. "Karuzela" Agnieszka Lis

Recenzja w przygotowaniu, więc wyczekujcie :)





15. "Siedem minut po północy" Patrick Ness

Jak tylko zbiorę myśli, recenzja się ukaże.





16. "Zawód: wiedźma" Olga Gromyko 

Recenzja w przygotowaniu. Będzie ciekawie. :)





17. "Szklany tron" Sarah J. Maas

Część z Was na pewno kojarzy, że ja już czytałam tę książkę (trudno nie 
pamiętać skoro zasypywałam was recenzjami książek Maas jak jakaś psychopatka :D), ale postanowiłam odświeżyć sobie całą historię Zabójczyni i na sam koniec zabrać się za piąty tom, który ostatnio miał swoją premierę.




A teraz czas na mały Book Haul, czyli innymi słowy pokaże Wam jakie książki dotarły do mnie w ostatnim czasie. Zapraszam na KRÓTKI filmik! 
(Włączcie dobrą jakość, która nie jest jakichś wysokich lotów, ale jest :D No i przepraszam za ruszającą się kamerę-stresowałam się :P )





Serię "Harry'ego Pottera" oraz "Misery" Stephena Kinga sprezentowałam sobie sama. Reszta książek to moje zdobycze w konkursach książkowych:

"Pozytywka" oraz "Karuzela"-wygrana w wydarzeniu "Rok 2017 rokiem 73 książek", 

"Imperium burz"-wygrana w wydarzeniu "Majówka z Sarah J. Maas",

"Rozkaz zagłady, "Kod gorączki", "Zawód: wiedźma" oraz "Siedem minut po północy"-wygrana w wielkanocnym konkursie wydawnictwa Papierowy Księżyc,

"Zapach domów innych ludzi", "Dziewczyna w rozsypce" oraz "Naznaczeni śmiercią" wygrana w konkursie wydawnictwa Jaguar.  

Naprawdę warto brać udział w konkursach! Zachęcam! ♥♥



Nie było mnie znowu przez jakiś czas, ale tylko winny się tłumaczy, więc tym razem nie będę się usprawiedliwiać. Najważniejsze jest to, że wróciłam, mam teraz czas, wystarczającą ilość energii, więc biorę się ostro za blogowanie! 


A jak prezentuje się Wasza wiosna? Podzielcie się tym ze mną w komentarzu!


Muzyka z filmu: <klik>



~Marta

12 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa recenzji książki "Zawód wiedźma". Byłabym zainteresowania jej przeczytaniem. :)
    https://cienwiatru.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się w końcu skończyć recenzję i ją opublikować :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. "Jeden dzień" również wspominam bardzo pozytywnie. Zakończenia do tej pory nie potrafię wybaczyć autorowi. To było straszne! Natomiast "Kasacja" mnie wynudziła i nie byłam zadowolona z zakończenia.
    "Rozkaz zagłady" przeczytałam jakiś czas temu i coś nie mogę się zabrać za "Kod gorączki". Jakoś ciężko mi się zebrać za książki Dashnera, ale jak już to zrobię, to z reguły jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zakończenie rani serducho :'(
      Dużo osób ma nieprzychylne zdanie o "Kasacji", a i ja ostatnio mam dość książek Remigiusza Mroza i wręcz czuję do nich niechęć.
      Osobiście uwielbiam oba dodatki do trylogii "Więzień labiryntu". Jestem nimi zachwycona! ♥ Dashner w stu procentach trafia w mój gust!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Dużo książek!
    Dwór <3 <3
    Zawod Wiedźma! Muszę to w końcu przeczytać!
    Seria Szklanego tronu na razie bardzo mi się podoba, jestem po drugim tomie :D
    No i HP <3

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazło się tu tak dużo książek, które trafiają w twój gust. Jestem ciekawa, jakie wrażenie wywrze na ciebie "Zawód: Wiedźma"/
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. U mnie również zagościło kilka nowych, ciekawych książek. Z Twojego stosu znam "Siedem minut po północy" i "Zapach domów innych ludzi", każdą z nich świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, co do "Siedem minut po północy"-książka świetna.
      "Zapach domów innych ludzi" również mi się podobał, ale niestety nie był tak dobry, bym pamiętała o nim do tej pory.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Muszę w końcu zapoznać się z Remigiuszem Mrozem i Sarah J. Maas. "Siedem minut po północy" przeczytałam, ale jakoś szczególnie mnie nie zachwyciło. "HP" mówi sam za siebie - kocham całym sercem, a Katarzyna Berenika Miszczuk jest jedną z moich ulubionych autorek, mimo, że ostatnia seria czyli "Kwiat paproci" nieszczególnie przypadła mi do gustu, ale mam przed sobą jeszcze 2 i 3 część.

    Pozdrawiam cieplutko ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy książka Remigiusza Mroza trafią w twoje gusta czytelnicze czy też nie. Koniecznie daj mi znać. Co do Sary J. Maas-ta autorka wymiata i polecam jej książki z całego serducha! ♥ Ech, ja się chyba już nie przekonam do innych książek pani Miszczuk, nie po "Ja, diablicy". Niestety.

      Również pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
  6. Świetne książki trafiła, ale Dwór mgieł i furii to mój numer 1 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww ♥ Właśnie jestem w trakcie lektury "Dworu mgieł i furii", bo przypominam sobie tę niesamowitą historię przed premierą trzeciego tomu i....nadal jestem w nim zachwycona. ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń