piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie czerwca ☺ ☺




Jest już 1 lipca, więc przyszedł czas na czytelnicze podsumowanie czerwca. W tym miesiącu udało mi się przeczytać 8 książek. 
Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej czuję pewien niedosyt, gdyż czerwiec był miesiącem wolnym od nauki i miałam naprawdę dużo wolnego czasu, więc myślę, że tych książek mogłoby być trochę więcej. Zwłaszcza, że większa część  przeczytanych przeze mnie książek nie była strasznie obszerna.
Ale bez zbędnego przedłużania prezentuję PODSUMOWANIE CZERWCA:



1. 2. Cassandra Clare "Miasto zagubionych dusz" oraz "Miasto niebiańskiego ognia"

                                                  

                                                  recenzja serii "Dary Anioła"-<klik>





3. Joanna Fabicka "#me"

recenzja-<klik>







4. Ava Dellaira "Kochani dlaczego się poddaliście?"

recenzja-<klik>






5. Stefan Żeromski "Syzyfowe prace"

lektura szkolna, którą czytałam 3 tygodnie -.-







6. Leslye Walton "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"






7. Veronica Roth "Cztery"







8. Krystyna Siesicka "Zapałka na zakręcie"

W końcu po dwuletniej przerwie udało mi się skończyć tę książek i muszę przyznać, że była całkiem dobra.




A więc tak prezentuje się cały mój stosik ☺ 

Jakie książki Wy przeczytaliście w tym miesiącu? Wklejajcie linki do Waszych podsumowań w komentarzach, na pewno zajrzę.

Czy czytaliście którąś z wyżej wymienionych książek? Jakie są wasze opinie?

Czy chcielibyście recenzję trylogii "Niezgodna" i dodatku do niej "Cztery" Veronici Roth? Pytam, bo o tych książkach było już głośno jakiś czas temu, więc nie wiem, czy pisać.

Miłego i zaczytanego dnia Wam życzę! ♥




~Jęcząca Marta


8 komentarzy:

  1. Na mnie czeka cała trylogia "Niezgodnej" :) Już nie mogę się doczekać, kiedy po nią sięgnę! :) a 8 ksiażek, to wcale nie jest tak mało, chociaż sama Ci powiem, że im mam więcej wolnego czasu tym mniej książek czytam ... Czemu tak jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niezgodna" ma w sobie to coś i mimo tego, że nie jest to trylogia pozbawiona wad to i tak się w niej zakochałam <3 Znam to uczucie-im więcej czasu tym mniej książek-nie mam pojęcia czemu tak jest :D

      Usuń
  2. Chętnie poznam Twoją opinię o "Niezgodnej"..; dd

    Same fajne i ciekawe pozycje u Cienie w tym miesiącu, ja w klasie maturalnej nie czytałam Syzyfowych prac, ale pewnie kiedyś nadrobię.
    Buziaczki..<3

    paulabookfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się-co do historii ukazanych w książkach nie mogę narzekać-były fantastyczne-z wyjątkiem #me, ale mniejsza o to :D Nie czytaj Syzyfowych prac-nie bez powodu męczyłam tę książkę przez 3 tygodnie. Uczy nas ona pięknej wartości patriotyzmu, ale ciężki język jakim jest napisana i do tego opisy przyrody na 4 strony zniechęcają. Buziaczki <3

      Usuń
  3. Gratuluję ! Same ciekawe tytuły !! Ja aktualnie planuję zorganizować book tour,może chciałabyś wziąć w nim udział? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik :D Właśnie "Cztery" chciałabym przeczytać z trylogii (?) niezgodnej. Pierwszą ogarnęłam w jeden dzień, mimo to nie bardzo mi się podobała. Uważam, że własnie Tobias (nie pamiętam jak to się pisało, miał na imię "Tobajas" no xD) jeste jedyną postacią z charakterem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to właśnie się pisało haha :D Tobias jest cudowny! ♥

      Usuń