poniedziałek, 23 maja 2016

MAŁE ZMIANY

Cześć wszystkim! 

Dwa miesiące temu założyłam bloga na innej stronie, ale w ostateczności postanowiłam, że przyniosę moją działalność na blogspot. Tak więc witam wszystkich czytelników (których w tej chwili pewnie nie ma za wiele albo nie ma ich wcale) na moim blogu!!


W końcu odważyłam się założyć bloga i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Naprawdę bardzo długo zastanawiałam się, czy dołączyć do grona blogerów i blogerek (były to aż dwa lata) i w końcu powiedziałam sobie: "A co mi tam! Zrobię to!". Tak więc oto jestem! Cała w skowronkach z wielkim bananem na ustach piszę do Was pierwszy post!

Sam tytuł bloga wskazuje na jego tematykę. Znajdziecie tu recenzje nowych powieści, jak i również tych starszych. Będę omawiać książki młodzieżowe, fantastyczne, romanse, dystopie, książki z historią opisaną na tle wojennym, a nawet (choć w małym stopniu) mogą pojawić się thrillery.

Oprócz tego na blogu będą pojawiać się TAGI, BOOK HAULE. Q&A i dyskusje.


Mój podpis, jak się z pewnością domyślacie, nawiązuje do postaci z serii książek o Harrym Potterze- Jęczącej Marty. Zdecydowałam się na taki podpis i tytuł bloga, gdyż ja i ona mamy takie same imiona.  Poniżej wklejam zdjęcie Jęczącej Marty-z filmu oczywiście. 




Pierwsze recenzje będą pojawiać się codziennie, gdyż będą one pochodziły z poprzedniego bloga. 


Pozdrawiam gorąco!



~Jęcząca Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz