wtorek, 24 maja 2016

Podsumowanie kwietnia ☻☻☻


Kwiecień był dla mnie bardzo dobrym miesiącem czytelniczym, bo udało mi się przeczytać aż 11 książek! Myślę, że jest to bardzo dobry wynik zwłaszcza, że mam jeszcze szkołę i obowiązki domowe. Ale bez zbędnego przedłużania zaczynajmy! 

PODSUMOWANIE KWIETNIA:



1. Richelle Mead seria "Akademia Wampirów", czyli:
  • "Akademia Wampirów"
  • "W szponach mrozu"
  • "Pocałunek cienia"
  • "Przysięga krwi"
  • "W mocy ducha
  • "Ostatnie poświęcenie"













2. Lauren Oliver "Panika"- recenzja już na blogu


     



3. Cassandra Clare "Miasto upadłych aniołów" ( IV tom serii "Dary Anioła")







4. Rick Riordan-dwa pierwsze tomy serii "Percy Jackson i bogowie olimpijscy", czyli:
  • "Złodziej pioruna"
  • "Morze Potworów"  





5. Anna Herbich "Dziewczyny z powstania" (niedługo recenzja)  






A co Wam udało się przeczytać w kwietniu? Piszcie w komentarzach. Miłego dnia ♥




~Jęcząca Marta



2 komentarze:

  1. W końcu może wzięłabym się za tą "Akademię wampirów", już kilka osób mi ją polecało, ale jakoś jestem zrażona przez okropny film ;/
    Oooo moja ukochana Cassie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj koniecznie "Akademię..." :) Nie zawiedziesz się ♥

      Usuń