poniedziałek, 18 czerwca 2018

BOOKSTAGRAM




Jeszcze nie wspominałam (tutaj) o tym, że od czterech miesięcy prowadzę Instagrama książkowego, chociaż bardziej spostrzegawczy mogli zobaczyć odnośnik po prawej stronie.
Teraz już oficjalnie zapraszam Was do zerknięcia na publikowane przeze mnie zdjęcia, polubienia lub skomentowania ich albo zaobserwowania profilu (jeśli się wam spodoba).


Tam jestem bardziej aktywna niż na blogu, więc moje okresowe zniknięcia nie będą aż tak widoczne. Do tego możecie dowiedzieć czegoś więcej o mojej osobie, a i kontakt jest dużo wygodniejszy niż za pośrednictwem bloga. Oczywiście zostawcie również linki do siebie!
A poniżej kilka zdjęć, które możecie znaleźć na moim Bookstagramie!  



💖



💖


💖


💖



💖


💖


💖


                                            



Po więcej zapraszam na profil!



~Marta

24 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :) i ciekawe książki :) Mam ochotę na Diabolikę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤
      Jeśli jest w twoich klimatach, to czytaj-spodoba Ci się ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. O jakie ładne zdjęcia <3
    Też założyłam bookstagrama, to było już jakiś czas temu, ale moja aktywność na nim nie jest zbyt wysoka - nie mogę znaleźć czasu na wrzucanie tam zdjęć, ale kto wie, może kiedyś będę bardziej aktywna na bookstagramie - póki co wolę się zajmować blogowaniem. ;)
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję ❤
      Rozumiem. Ja mam odwrotnie-teraz mam więcej czasu na Instagrama niż na bloga i więcej chęci do udzielenia się tam niż tutaj. Może uda mi się to w końcu jakoś wyrównać i tobie też tego życzę.
      Pozdrawiam! ❤

      Usuń
  3. Znam wszystkie te książki to takie typowe klasyki :) Szczerze najmocniej kocham Buntowniczkę z pustyni <3
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/lick-play-stage-dive-tom-i-oraz-ii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jakby tak popatrzeć to dużo na tych zdjęciach głośnych tytułów ostatniego roku. Cieszę się, że "Buntowniczka..." ci się podobała.
      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  4. A ja mam obecnie strasznego instagramowego doła... od miesiąca tak działam-nie-działam na nim. W sumie z blogiem podobnie, tylko tu mam po prostu zaplanowane posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...Może przyda się jakaś przerwa, by odzyskać chęci i wrócić z nową dawką energii i pomysłów. Nic na siłę.
      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  5. Robisz naprawdę śliczne zdjęcia! :*
    Ja (o ile się nie mylę) trafiłam do Ciebie właśnie przez ten odnośnik :3
    Pozdrawiam ciepło! :* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤❤
      Nie no co ty! Instagram mam od niedawna, a Ty już byłaś u mnie dużo wcześniej ;)
      Pozdrawiam ♡

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Dziękuję!
      Pozdrawiam ❤

      Usuń
  7. Uwielbiam takie zdjęcia książek, śliczne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka jest piękna *.*

    OdpowiedzUsuń