niedziela, 7 stycznia 2018

Rok powrotów-podsumowanie 2017!





W 2017 roku przeczytałam 59 książek. Wynik jest dla mnie cholernie dobry, biorąc pod uwagę fakt, że w kwietniu miałam egzaminy i żyłam tylko szkołą oraz również to, że przez trzy miesiące-październik, listopad i połowę grudnia-nie przeczytałam ani jednej książki przez nową szkołę. 2017 rok był "rokiem powrotów", bo powróciłam w nim do moich ulubionych serii, w których zakochałam się na nowo. I tak to na przykład odświeżyłam sobie "Dary anioła" Cassandry Clare czy "Harry'ego Pottera" J.K. Rowling. Przy okazji dwóch wyczekiwanych przeze mnie premier-"Imperium Burz" i "Dworu skrzydeł i zguby" przeczytałam też ponownie serię "Szklanego tronu" oraz ACOTAR I ACOMAF Sary J. Maas. 
2017 rok był rokiem dobrych książek. Teraz, kiedy tak przeglądam ten mój cały zbiór, to stwierdzam, że trafiło mi się dużo perełek, a tylko nieliczne rozczarowania.  







Jak zdążyliście z pewnością zauważyć 2017 nie był moim rokiem, jeśli chodzi o blogowanie. Całkowicie zaniedbałam to moje ukochane miejsce. Pojawiło się tylko 8 recenzji i 7 postów krążących wokół tematyki książkowej. Obserwatorzy pozostali bez zmian, nie udzielałam się w ogóle na waszych blogach i pomimo tego, że zapowiadałam mój powrót to brak weny, chęci i czasu sprawił, że nie był on możliwy. Nie będę obiecywać, że wraz z 2018 rokiem powracam na stałe, bo nie jestem w stanie tego zagwarantować. Obiecuję jedynie poprawę. 


Dziękuję tym, którzy pomimo mojej słabej aktywności pozostali tu ze mną, zaufali mi i długo czekali na jakiś znak życia z mojej strony. Jesteście wspaniali!

Miałam zrobić tzw. "TOP 5 najlepszych książek 2017 r.", ale stwierdziłam, że w tym roku jest tylko jeden prawdziwy zwycięzca i mowa oczywiście o "Słowiku" Kristin Haanah, o którym wygłosiłam dość pokaźną opinię, więc odsyłam was do niej, żeby się nie powtarzać-wszystkie linki na dole.

Żeby ten post nie był przegadany, zmierzam już do końca. Życzę wam i sobie dużo energii na 2018 rok, wspaniałych książek, czasu na ich czytanie, pieniędzy na ich kupowanie i sukcesów w blogosferze. Ściskam mocno i całuję! Dajcie znać, jak prezentuje się wasz 2017 rok i koniecznie pozostawcie linki do swoich blogów-aktualizuję listę! 




POSTY 2017 ROK:

1. Recenzja-"Dwór cierni i róż"

2. Podsumowanie roku 2016

3. Recenzja-"Słowik"

4. Podsumowanie zimy


5. Recenzja-"Dwór mgieł i furii"

6. Recenzja-"Jeden dzień"

7. Recenzja-"Ja, diablica"


8. Recenzja-"Kasacja"

9. Recenzja-"Zabójczyni"

10. "Podsumowanie wiosny"

11. "Książki w obiektywie"

12. Recenzja-"Naznaczeni śmiercią"





~Marta

12 komentarzy:

  1. Również życzę udanego 2018! Co ciekawe, przeczytałaś taką samą liczbę książek co ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz z nami zostać, gałganie! 😘
    Ty wiesz, że ja tego Słowika kupiłam po twojej recenzji? Ale czeka na swoją kolej dalej ;(
    Marta, wyników gratuluję oczywiście i oby 2018 był jeszcze bardziej udany!
    Buziak 😘
    Ula

    Masz i linka, skoro prosisz xd
    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ^.^
      Mam nadzieję, że się biedny doczeka. I nawet nie wiesz, jak schlebia mi to, że kupiłaś go po mojej opinii. Aż się tak cieplej na sercu robi :D
      Dziękuję! ♥
      Ściskam! ♥

      Usuń
  3. Niezły wynik :-) czytałam tylko "Ja, diablica" i "Rywalki", nowa seria Cassandry Clare jeszcze przede mną :-) życzę powodzenia w nowym roku :-)

    woceanieslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać, kiedy przeczytasz "Panią Noc". Jestem ciekawa twojej opinii :D
      Dziękuję i również życzę wspaniałych wyników! :*

      Usuń
  4. Oh , WOW tak wiele tytułów mamy wspólnego!
    Obserwuję Cię jakiś czas i bardzo kibicuję choć przyznam, że nie zawsze mam czas skomentować. Działaj, oby tak dalej :)

    Gorąco pozdrawiam,
    iskraczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wsparcie ♥ Wiele dla mnie znaczny!
      Również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. Szóstka wron <3
    Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Szóstce wron na razie nic nie mówię, bo będzie recenzja, ale też daje ♥
      Również mam taką nadzieję. Pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. Jednak blogowanie, zwłaszcza o książkach, raczej dochodowe nie jest, więc... trudno wymagać regularności, gdy życie wzywa [i zdecydowanie jest ważniejsze :D] ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to znaleźć idealne wyważenie między jednym a drugim, odróżnić rzeczy ważniejsze od ważnych oraz dobrze organizować czas. Blogowanie z życiem można pogodzić, zwłaszcza jeśli to pierwsze jest pasją i sprawia wiele radości. Najważniejsze to nie rezygnować, kiedy robi się trudniej.

      Usuń